Săptămânile trecute, brokerii de la AVBS Broker de Credite din București şi din ţară au intrat într-un program de tipul Big Brother. Periodic, cei interesaţi vor putea vedea imagini suprinzându-i pe specialiştii în credite în ipostaze inedite, atât în timpul programului de lucru, cât şi în pauze, dezvăluind o altă faţă a oamenilor care se ocupă de finanţele celor care apelează la servicii de consiliere bancară. În prima săptămână, am văzut că s-a muncit din greu pentru găsirea celor mai bune oferte, am remarcat zâmbete de bucurie la aprobarea creditelor sau ridurile provocate de interacţiunile cu băncile şi am făcut cunoştinţă cu Broky, mascota sediului din Bucureşti. Într-un scurt interviu, domnul Valentin Anghel, Directorul General AVBS Broker de Credite, ne vorbeşte despre cum a apărut această idee, ce se doreşte prin acest program şi cum a fost primit de colegii săi.
Cum a apărut ideea unei astfel de iniţiative şi care este scopul ei?
Ideea de „Big Brother” a apărut din dorinţa de a arăta publicului că existăm, cum lucrăm, cu ce ne ocupăm şi, pe scurt, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri. Iniţial, ne-am gândit să instalăm camere web, oferindu-le celor care intră pe site-ul nostru posibilitatea de a ne vedea live, în acţiune, dar am renunţat la acest proiect din motive de ordin tehnic şi din cauza faptului că publicul nostru ţintă, angajaţii din multinaţionale, nu pot accesa camerele web în timpul programului lor de lucru, care coincide cu al nostru.
Cum au reacţionat colegii dumneavoastră atunci când au primit această propunere?
Consultanţii AVBS au răspuns pozitiv acestei propuneri, căci toţi ne dorim să arătam clienţilor că suntem activi şi cum ne desfăşurăm activitatea. Astfel, toţi consilierii au aderat la scopul programului „Big Brother”, acela de a arăta nu doar că existăm, ci că suntem mai aproape de oameni decât personalul din bancă şi chiar decât alţi competitori din acelaşi segment.
Povestiţi-ne mai multe despre Broky. Cine este şi cum a schimbat atmosfera în cadrul sediului?
Broky a fost adus de un client când avea doar două luni şi de atunci este alături de noi zilnic la biroul central din Corneliu Coposu. În fiecare dimineaţă, îi salută pe consultanţi şi conduce clienţii de la intrarea în birou către biroul consultantului şi invers. Uneori, atunci când se simte neglijat, se urcă direct pe birourile noastre.
Ce doriţi să arătaţi publicului şi clienţilor dumneavoastră, actuali şi viitori, prin intermediul acestor instantanee? La ce fel de poze ne putem aştepta?
Imaginile îi vor surprinde pe brokeri atât în timpul activităţii, lucrând cu atenţie la un dosar, dar şi în pauze, în momentele de relaxare sau în urma unor evenimente marcante, cum ar fi aprobarea unui dosar important, fiind menite să prezinte publicului activitatea de ansamblu a echipei AVBS.
Pentru a vizualiza galeria completă, vă invităm să accesaţi pagina noastră de Facebook: http://on.fb.me/1njKCM3
– II –
Pentru a emite o cerere de împrumut sau pentru a afla mai multe informații despre creditele bancare, vă rugăm, să accesați categoria CONTACT, să ne scrieți pe adresa de e-mail [email protected] sau să ne sunați la numărul de telefon 021. 230. 43. 43.
Dacă v-a fost de folos această informație, vă invităm să vă abonați la newsletter-ul nostru. Astfel, nu veți pierde următoarele articole.