DISTRIBUIȚI

Noile reglementări fiscale te provoacă să devii antreprenor în domeniul financiar-bancar deoarece începând cu 1 ianuarie 2018, odată cu modificările fiscale impuse de Ordonanța de Urgență cu numărul 79 aprobată în noiembrie 2017, antreprenorii sunt încurajați să investească și să se dezvolte. Schimbările fiscale sprijină antreprenorii, însă angajații vor fi nevoiți să suporte consecințele negative ale noului cod fiscal.

Chiar dacă impozitul pe venit scade de la 16% la 10%, contribuțiile sociale cresc și sunt mutate de la angajator la angajat.

Astfel, din 2018 cele trei contribuții sociale obligatorii sunt:

  1. CAS (contribuția pentru pensii) pentru condiții normale de muncă: 25% – suportată de salariat.
  2. CASS (contribuția pentru sănătate): 10% – suportată de salariat.
  3. CAM (contribuția asiguratorie pentru muncă): 2,25% – suportată de angajator.

Termenele de achitare pentru aceste contribuții sunt: 25 a lunii următoarei celei în care s-au obținut veniturile sau 25 a lunii următoare trimestrului în care s-au obținut veniturile.

Pentru condițiile deosebite și speciale de muncă, angajatorii vor mai suporta încă o cotă suplimentară de:

  1. Condiții deosebite de muncă – 4%;
  2. Condiții specile de muncă – 8%.

Orice alte contribuții sociale vor fi abrogate începând cu 1 ianuarie 2018.

Așadar, prin această hotărâre de Guvern, salariații vor achita 35% din salariu pentru pensie și sănătate, în vreme ce angajatorii vor achita doar 2,25% pentru contribuția asiguratorie de muncă.

Dacă angajatorii majorează salariile brute de la 1 ianuarie 2018, atunci salariile nete pentru angajați abia dacă vor crește cu câteva procente. Însă dacă angajatorii nu își permit să crească salariile brute, acestea rămânând neschimbate, angajații pot pierde chiar și un sfert din salariul net lunar. Gurvernul nu obligă antreprenorii să mărească salariile brute, iar salariații sunt cei care vor suporta consecințele negative ale aprobării OUG 79 / 2017.

Cei care au cel mai mult de suferit sunt angajații din domeniul IT, cei din industria farmaceutică și chiar funcționarii publici. În concluzie, vor fi afectați angajații tuturor antreprenorilor din industriile cu adaosuri comerciale mici.

Noul cod fiscal te provoacă să devii antreprenor deoarece:

  1. Firmele care au cifre de afaceri sub 1 milion de euro vor plăti un impozit de 1% din cifra de afaceri, în loc de vechiul 16% din profit.
  2. Impozitul pe venit scade, de asemenea, de la 16% la 10% pentru veniturile salariale și pensii, dar și pentru chirii, dobânzi, venituri independente, drepturi de autor și chiar activități agricole.
  3. Impozitul pe dividende rămâne același, de 5%, așa cum este și în prezent.

Avantajele de a deveni antreprenor în domeniul financiar-bancar sunt multiple:

  1. În domeniul financiar-bancar nu se percepe și nu se plătește TVA (taxa pe valoarea adăugată).
  2. Experții financiari-bancari au posibilitatea de a obține o franciză GRATUITĂ în domeniul brokerajului bancar de la AVBS Credit.
  3. Brokerii de credite au șansa de a-și personaliza propriul venit.
  4. A avea o franciză AVBS Credit înseamnă a avea o afacere proprie, însă beneficiind de:
  • Cunoștințele și experiența companiei-mamă;
  • Suport tehnic și asistență constantă oferită de managamentul AVBS Credit;
  • Acces la cele peste 25 de parteneriate bancare și non-bancare ale AVBS Credit;
  • Acces la cele mai bune produse de creditare de pe piața bancară din România;
  • Training-uri periodice de pregătire în domeniul vânzărilor de credite bancare și/sau non-bancare;
  • Flux de lucru facil de care se bucură toți brokerii AVBS;
  • Campanii de marketing și PR implementate la nivel național, offline și online, de către AVBS Credit.
  1. Investițiile pentru un astfel de business sunt minime, viitorul antreprenor fiind nevoit să achite doar cheltuielile aferente primelor luni de activitate (chiria punctului de lucru, mobilarea biroului și dotarea lui cu echipamentul necesar pentru desfășurarea optimă a activității, plata utilităților, etc.)
  2. Franciza AVBS Credit poate fi înființată în aproximativ 3 săptămâni.
  3. În circa 2-3 luni de la lansare, franciza AVBS Credit devine productivă.

Principala condiție pentru ca o persoană să fie eligibilă pentru o franciză AVBS Credit GRATUITĂ este să aibă cunoștințe temeinice și experiență în domeniul financiar-bancar. Integritatea, dorința de a evolua, determinarea de a avea succes, ambiția și setea de muncă, în acord cu principiile și etica AVBS Credit, reprezintă calitățile pe care cei interesați de a face parte din echipa AVBS Credit trebuie, de asemenea, să le aibă.

În prezent, AVBS Credit este compania numărul 1 cu capital 100% românesc din domeniul brokerajului bancar, însumând peste 50 de francize în următoarele orașe din România: București, Baia Mare, Constanța, Cluj, Focșani, Galați, Giurgiu, Iași, Petroșani, Piatra Neamț, Satu Mare, Sibiu, Slatina, Strehaia, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Lăpuș și Vatra Dornei.

Citește aici prezentarea completă a companiei AVBS Credit.

Așadar, dacă faci parte din cei asupra cărora OUG 79 / 2017 își răsfrânge efectele negative, probabil că ar trebui să privești partea bună a lucrurilor și să profiți de această oportunitate care ți așează la picioare: aceea de a deveni, în sfârșit, ANTREPRENOR!

Vino în echipa AVBS Credit și înființează o franciză de SUCCES în orașul tău! Brokerajul bancar este calea ta spre REUȘITĂ!

Visează… obține cu AVBS!

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ